DYREKTOR PUBLICZNEGO GIMNAZJUM W GRÓDKU Ogłasza nabór na wolne stanowisko sekretarki W Publicznym Gimnazjum w Gródku
1.
Wymagania niezbędne:
1)
obywatelstwo
polskie, obywatelstwo krajów UE oraz obywatelstwo innych państw, którym na
podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje
prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium PR, posiadający znajomość języka
polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
2)
wykształcenie
wyższe na kierunkach: administracja, ekonomia, zarządzanie, prawo,
3)
pełna zdolność do
czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4)
niekaralność za
przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
5)
stan zdrowia
pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
6)
znajomość
przepisów:
- ustawa
o systemie oświaty,
- ustawa
Karta Nauczyciela,
- kodeks
postępowania administracyjnego,
- ustawa
o ochronie danych osobowych,
- o
samorządzie gminnym.
2.
Wymagania dodatkowe:
1)
dobra znajomość
obsługi komputera – środowiska Windows i MS Office,
2)
komunikatywność,
3)
dyspozycyjność,
samodzielność, zdolność analitycznego myślenia,
4)
umiejętność pracy
w zespole.
3.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)
prowadzenie
kancelarii szkolnej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt;
2)
przyjmowanie
i rejestrowanie pism wchodzących i wychodzących;
3)
rozsyłanie
pism przychodzących zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w szkole;
4)
wysyłanie
korespondencji;
5)
prowadzenie
ewidencji i dokumentacji przebiegu nauczania tj. księgi ocen, arkuszy ocen;
6)
bieżące
załatwianie spraw uczniowskich, a w szczególności:
a.
przygotowywanie
i wydawanie legitymacji szkolnych i ich prolongata,
b.
przygotowywanie
zaświadczeń na potrzeby różnych instytucji,
c.
występowanie
o odpisy arkuszy ocen,
d.
przygotowywanie
odpisów arkuszy ocen,
e.
sporządzanie
i wydawanie duplikatów świadectw i innych dokumentów,
7)
sporządzanie
sprawozdań GUS i innych sprawozdań oświatowych w zakresie spraw uczniowskich;
8)
prowadzenie
ewidencji druków ścisłego zarachowania;
9)
zamawianie
druków ścisłego zarachowania;
10)
prowadzenie
ewidencji zwolnień lekarskich pracowników szkoły;
11)
prowadzenie
rejestru spraw wojskowych;
12)
wykonywanie
prac kancelaryjnych biurowych;
13)
obsługa
urządzeń biurowych i poligraficznych;
14) przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji
kandydatów do szkół wchodzących w skład
Publicznego Gimnazjum im. prof. Alfonsa Hoffmanna
15) prowadzenie ewidencji i dokumentacji
świadectw ukończenia szkoły, zaświadczeń potwierdzających kwalifikacje
zawodowe, świadectw maturalnych;
16) zbieranie dokumentacji dotyczącej wszelkich
form pomocy materialnej uczniom;
17) zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci
urzędowych;
18) dbałość o należyty porządek i ład na
stanowisku pracy;
19) dbałość o należyty stan techniczny urządzeń
znajdujących się w sekretariacie;
20) obsługa gości i interesantów dyrektora;
21) przestrzeganie i nadzorowanie obiegu
dokumentów szkolnych;
22) przekazywanie akt do zakładowego archiwum;
23) prowadzenie archiwum szkolnego;
24) udzielanie informacji interesantom;
25) przestrzeganie Regulaminu Pracy i przepisów
bhp i p/poż;
26) realizacja obowiązków pracownika
samorządowego, zapisanych w §
127 ust.3
27) wykonywanie doraźnych prac zlecanych przez
Dyrektora szkoły;
28) zabezpieczenie i właściwe przechowywanie
listy obecności pracowników szkoły;
29) prowadzenie książki wejść i wyjść.
4.
Informacja o
warunkach pracy na stanowisku:
- usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku
(sanitariaty na parterze i I piętrze, niedostosowane do potrzeb osób
niepełnosprawnych),
- stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę,
kserokopiarkę, faks,
- szerokość ciągów komunikacyjnych oraz drzwi do
budynku i pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim,
- czas pracy: przeciętnie 40 godzin w tygodniu,
- praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych
warunków,
- bezpośredni kontakt z klientem,
- wymiar czasu – pełen etat,
- warunki i sposób wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w tym minimalny poziom
wynagrodzenia zasadniczego na poszczególnych stanowiskach zgodnie z
rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009r. w sprawie wynagradzania
pracowników samorządowych (DZ. U. Nr 50, poz. 398 z póź. Zm.).
5. Wymagane
dokumenty:
- list
motywacyjny,
-
życiorys (CV),
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- inne
dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
-
oświadczenie o obywatelstwie i znajomości języka polskiego (dla osób
nieposiadających obywatelstwa polskiego),
-
oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne i ścigane z oskarżenia
publicznego,
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni
praw publicznych,
-
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku,
- w
przypadku, gdy kandydat/ka jest osobą niepełnosprawną – kopia dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność.
Uwaga: wszystkie
składane dokumenty niebędące oryginałami należy potwierdzić klauzulą „Za
zgodność z oryginałem”, opatrzyć datą i czytelnym podpisem lub potwierdzić w
najbliższym urzędzie gminy/miasta.
Osoba
zatrudniona na w/w stanowisku, podejmująca pracę po raz pierwszy na stanowisku
urzędniczym w samorządowych jednostkach organizacyjnych w celu teoretycznego i
praktycznego przygotowania pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych
zostanie skierowania do służby przygotowawczej na okres 3 miesięcy zakończonej
egzaminem (art.19 ustawy z dnia 19 listopada 2008r, o pracownikach
samorządowych (Dz.U.Nr 223, poz. 1458 z póź. Zm.).
6. Termin i
miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
- termin:
20 marca 2014 r.
- sposób
składania dokumentów: osobiście w sekretariacie Publicznego Gimnazjum im. prof.
A. Hoffmanna w Gródku ul. Szkolna 5 Gródek w zamkniętej kopercie, pocztą lub
przesyłką kurierską na adres: Publiczne Gimnazjum w Gródku ul. Szkolna 5 Gródek
86-140 Drzycim; w obu przypadkach z dopiskiem na kopercie „Nabór – stanowisko
sekretarki szkoły”). W przypadku przesyłek listowych liczy się data wpływu do
sekretariatu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV
powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam
zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 142, poz.
1593 z póź. Zm.) i własnoręcznym podpisem kandydata/tki umieszczonym pod
klauzulą.
metryczka
Wytworzył: Robert Janiak (7 marca 2014)
Opublikował: Jacek Szopiński (9 marca 2014, 19:44:07)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2676