REGULAMIN
REGULAMIN
przyznawania nagród dla pracowników
administracji i obsługi
Publicznego Gimnazjum nr 2 w Gródku
Na podstawie Regulaminu wynagradzania Publicznego Gimnazjum nr 2 w Gródku
ustala się
niniejszy regulamin przyznawania nagród, zwany dalej Regulaminem, dla pracowników administracji i obsługi Publicznego Gimnazjum nr 2 w Gródku.
§ 1
Pracownikom za wzorowe wypełnianie swoich obowiązków, przejawianie inicjatywy w pracy i podnoszenie jej wydajności przysługuje nagroda z funduszu nagród.
§ 2
Fundusz nagród przeznaczony jest dla pracowników:
1) administracji szkoły – sekretarza szkoły,
2) obsługi szkoły - woźnego, sprzątaczek, konserwatora, palacza, kucharek, intendenta.
§ 3
Nagrody przyznaje Dyrektor Gimnazjum w ramach posiadanych środków.
§ 4
Pracownik otrzymuje nagrodę w szczególności za:
- sumienne i staranne wykonywanie obowiązków pracowniczych,
- aktywny udział w pracach na rzecz szkoły,
- wykonywanie czynności przekraczających obowiązkowy zakres czynności pracownika,
- pomoc w organizacji imprez i uroczystości organizowanych przez szkołę dla uczniów i ich rodziców,
- przestrzeganie dyscypliny pracy,
- dbałość o mienie szkoły.
§ 5
1. O przyznaniu nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej pracownik zawiadamiany jest na piśmie.
2. Odpis zawiadomienia o przyznaniu nagrody przekazywany jest do akt osobowych pracownika.
3. Dyrektor Szkoły może podać do publicznej wiadomości listę osób nagrodzonych poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w szkole.
metryczka
Wytworzył: Róża Żelazna (31 stycznia 2004)
Opublikował: Róża Żelazna (31 stycznia 2004, 22:17:50)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 4092